23 października 2020
Prosimy o powiadomienie w przypadku zachorowania lub skierowania na kwarantannę
Zgodnie z Zarządzeniem JM Rektora nr 226/2020 w przypadku stwierdzonego zachorowania na COVID-19 lub skierowania na kwarantannę student powinien powiadomić o tym pełnomocnika rektora ds. studenckich niezwłocznie – zwłaszcza, jeżeli był obecny na Uczelni w okresie do 14 dni przed stwierdzeniem zachorowania. W tym celu proszę o wysłanie maila na adres mariusz.jasniok@polsl.pl.
Bardzo proszę w treści maila podać:
- imię i nazwisko,
- datę otrzymanego pozytywnego wyniku (niezależnie czy to wynik studenta członka rodziny czy osoby z którą miało się kontakt),
- informacje czy mają Państwo decyzje o kwarantannie - jak tak to w jakim terminie.
Prosimy również o informacje związane z przedłużeniem kwarantanny a także o tym czy już mają Państwo decyzje że nie będzie już przedłużona. Wszelkie powyższe informacje są konieczne w celu rzetelnego codziennego raportowania JM Rektorowi o sytuacji panującej na Wydziale.
Wiadomość utworzona: 20 października 2020 07:44,
autor: Jacek Staszkiewicz
Ostatnia modyfikacja: 23 października 2020 07:05,
wykonana przez: Jacek Staszkiewicz |