Terminy oraz zasady zapisów na tematy
projektów inżynierskich/prac magisterskich:
L.P.
|
Rodzaj studiów
|
inżynierskie
|
magisterskie
|
1.
|
Rok akademicki
|
2021/2022
|
2020/2021
|
2.
|
Termin wywieszenia tematów oraz lista tematów
|
08 stycznia 2021 lista tematów
|
10 września 2020
|
3.
|
Zapisy odbywają się w dniach
|
15-21 stycznia 2021
|
1-9 października 2020
|
4.
|
Ogłoszenie tematów wraz z imienną listą studentów
|
28 stycznia 2021
|
14 października 2020
|
5.
|
Ostateczne zamknięcie listy
|
28 stycznia 2021
|
14 października 2020
|
6.
|
Inne informacje
|
UWAGA! Zapisy u promotora (informacje poniżej)
|
|
Metoda zapisywania się na temat projektu inżynierskiego, styczeń 2021
W celu zapisania się na wybrany temat należy napisać e-maila do promotora z prośbą o zgodę na realizację wybranego tematu.
W mailu powinny być zawarte następujące informacje:
- Imię i nazwisko studenta.
- Kierunek studiów i wybrana specjalność.
- Numer i treść wybranego tematu.
Promotor mailowo przekazuje odpowiedź studentowi, przesyłając ją jednocześnie do wiadomości sekretariatu. Otrzymanie przez sekretariat maila ze zgodą promotora będzie jednoznaczne z przypisaniem tematu do studenta.
Wyboru tematu studenci powinni dokonać w terminie 15 - 21 stycznia.
Ostateczną decyzję o przydzieleniu tematu podejmuje Kierownik Katedry, w terminie do 28 stycznia 2021. Decyzja ta, w formie pisemnej, będzie przekazywana studentom w terminie uzgodnionym z sekretariatem droga mailową.
Informacje dotyczące zapisów:
-
Tematy prac (z pkt 4) będą wywieszane w gablotce Katedry (budynek Nowej Chemii II, na parterze przy drzwiach wejściowych do budynku) oraz na stronie internetowej Katedry, zgodnie z harmonogramem. Imienna lista studentów (pkt 4 tabeli) będzie dostępna na tej stronie oraz w sekretariacie Katedry.
-
Studenci powinni zapisywać się na tematy zgodne ze specjalnością.
-
Studenci MAKROKIERUNKU mogą wybierać ze wszystkich tematów dostępnych na liście (po akceptacji opiekuna). Wybrane tematy zostaną przetłumaczone na język angielski.
-
Zapisy na tematy prowadzi sekretariat Katedry. Należy podać: imię i nazwisko, kierunek oraz specjalność.
-
Pierwszeństwo na dany temat ustala się następująco:
a) osoby, które zapisały się u promotora przed terminem ogłoszenia tematów (np. gdy dana osoba prowadzi już badania w danym temacie bądź - przy pracach magisterskich - jest to kontynuacja pracy inżynierskiej)
b) w przypadku gdy przy danym temacie podana jest specjalność: w pierwszej kolejności wpisywane są osoby z danej specjalności
c) jeżeli podczas zapisów na dany temat zgłosi się więcej niż jedna osoba, wówczas wybór dyplomanta należy do opiekuna
-
Po zakończeniu zapisów (pkt. 3 tabeli) w sekretariacie zostaje opublikowana lista tematów wraz z nazwiskami zapisanych studentów. Osoby, które nie zdążyły się zapisać bądź nie zostały wybrane (gdy na dany temat zapisała się więcej niż jedna osoba) powinny jak najszybciej wybrać inny, wolny temat.
-
Ostateczny koniec zapisów mija z dniem podanym w pkt. 5 tabeli. Po tym terminie lista zostaje zamknięta i przesłana do Dziekanatu.
Inne informacje dotyczące obron:
-
Student może przystąpić do obrony tylko gdy wszystkie przedmioty zostały zaliczone, a oceny zostały wpisane do systemu EKOS.
-
Wzór strony tytułowej oraz inne pliki dotyczące obrony znajdują się na stronie: https://www.polsl.pl/Wydzialy/RCh/Strony/SZJKFormularze.aspx.
-
Prace inżynierskie i magisterskie od stycznia 2021 r składa się w serwisie apd.polsl.pl
-
Prace drukowane składa się w trzech egzemplarzach, dla: Dziekanatu, Katedry i Promotora oraz Katedr). Pierwsze dwie kopie muszą być termobindowane, drukowane dwustronne, trzecia zależna od Promotora. Do jednej z nich należy obowiązkowo dołączyć na ostatniej stronie opisaną płytę CD lub DVD z elektroniczną kopią pracy.
-
Prace wraz z wypełnioną kartą konsultacji należy składać przed planowanymi obronami.
-
Pozostałe dokumenty, które należy złożyć w Dziekanacie znajdują się w zakładce Wydziału Chemicznego: Dyplomanci.